Christina Vucica vergroot je online zichtbaarheid zonder gedoe

Onder de naam TR Marketing helpt Christina ondernemers met marketing en online zichtbaarheid. Dat doet ze met gebruik van SEO, Pinterest en websiteoptimalisatie. Die mix zorgt ervoor dat je bedrijf echt gevonden wordt. Ze heeft meer dan 10 jaar ervaring in haar vakgebied. We stellen 3 vragen aan deze online marketeer.

Hoe kwam je bij Netwerk Purmerend?

De open koffie was mijn eerste netwerkbijeenkomst nadat ik me inschreef bij de Kamer van Koophandel. Ik vond het fijn hoe laagdrempelig het was en dat ik meteen die eerste keer zoveel leuke ondernemers heb gesproken. Een aantal daarvan is inmiddels klant bij me. Ik leer ook veel van ondernemers die het al langer doen dan ik. Inmiddels ben ik onderdeel van de commissie die de leden van Netwerk Purmerend onder de aandacht brengt, omdat ik het belangrijk vind om ondernemers met elkaar te verbinden en het netwerk nog meer op de kaart te zetten.

Hoe werk jij samen met je klanten?

Wat ik doe is best wel technisch. Daarom vind ik een persoonlijke aanpak zo belangrijk: we drinken een kop koffie op de Koemarkt en bespreken wat iemand wil bereiken. Ik neem je vervolgens aan de hand om te laten zien wat ik doe, zodat je zelf ook beter begrijpt wat online vindbaarheid inhoudt. En je mag me altijd appen als je ergens tegenaan loopt. Ik laat aan de hand van data zien hoe het beter kan, wat je daarin zelf kan doen en wat ik doe. Dat kan al vanaf 5 uur per maand en is dus ook heel geschikt voor kleinere bedrijven en zzp’ers.

Waarom moeten ze jou hebben?

Ik denk dat mijn aanpak echt anders is dan bij grote marketingbedrijven. Snel antwoord op je vraag en altijd korte lijntjes. Als jonge moeder weet ik als geen ander hoe kostbaar je tijd is. Ik zorg ervoor dat jij meer tijd overhoudt om te ondernemen en te groeien met je bedrijf, terwijl je online zichtbaarheid ook verbetert. Bovendien vind ik het extra leuk om lokale ondernemers te helpen en te zien wat een mooie resultaten dat oplevert. Denk aan een hogere positie in Google of meer organische aanvragen. En voor mij is het mooiste resultaat dat klanten hun website niet zien als blok aan hun been, maar zin krijgen om ermee aan de slag te gaan.